2 Aralık 2013 Pazartesi

Bir çanta daha :)


          Merhabalaaaarrrr... Yine bir çanta yazısıyla burdayım :) Kardeşimin çantasını bitirdikten sonra hemen bi arkadaşından sipariş geldi. Bu defa böyle biraz daha klasik bir model çalıştık. Yine aynı çan çin çonlu kumaşın pembesi.



        Çantanın kalıbı istediğimiz ebatlarda iki dikdörtgen parça, ve yine istediğimiz genişlikte iki körük parçası. Askıları elimde olan suni deri kumaştan kestim. Kapaması için mıknatıslı çanta çıtçıtlarından taktım.

     Asıl ayrıntıyı çantanın içine sakladım. Eee madem özel bişi yapıyoruz hakkını verelim. Çantanın astar pervazlarını etamin kumaşından kestim ve Küçük Hanımın ismini işledim. Yıllar sonra elime etamin aldım, çok sıkılırdım bunu yaparken ama bu defa hoşuma gitti tabi azcık olması da bunda etkili! Ufak bir desenle amerikan servisi yapmaya niyetlendim umarım vazgeçmem. Tabi tek bir köşeye :)


Bu da kolda duruşu.

       
       Çanta teslim edilmeye hazır. Benden bu kadar,  Güle güle kullansın artık Melisa... Şimdi elimde diktiğim siyah bir kaban var. Kolları takılıp astarlanıcak bakalım ne zamana.
Şimdilik hoşçakalın,
Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder